piątek, 25 września 2015

MUST HAVE - jesień 2015

________________________________________________________________________________
Dzień dobry! A raczej dobry wieczór. Dzisiejszy post będzie typowo kobiecy. Postanowiłam zrobić przegląd sieciówek i sklepów internetowych oraz napisać post o tym co urzekło mnie w tym sezonie i na co na pewno będę polowała. Moje propozycje są oczywiście MOJE i rozumiem, że nie każdemu mogą przypaść do gustu, ani tym bardziej nie muszą być zgodne z nowymi trendami, iż cenię sobie wygodę przede wszystkim. Nigdy nie kupowałam rzeczy która była mega modna, a mi się po prostu nie podobała, bo według mnie to są pieniądze wydane w błoto. No ale nevermind. Dzisiaj nie będę się rozpisywać, ponieważ muszę zaraz uciekać się uczyć angielskiego, więc pozwólcie, że od razu przejdę do sedna sprawy.

♡♡♡

Na pierwszy ogień idzie kurtka ramoneska, która chyba nigdy nie przestanie mi się podobać. Krój klasyczny ze złotymi akcentami.
PULL&BEAR




Drugą propozycją jest różowy, neonowy sweter. Jesień wcale nie musi być nudna i szara!




Proponuję jeszcze jeden sweter, tym razem pełny szyku i elegancji. Wypełniony cekinami z wiązaniem na plecach. Idealny poniżej z ZARY.


Bluza, ta ciepła i ta cienka są idealnymi rozwiązaniami do szkoły pod kurtkę. Super wygodnie.
 BERSHKA x H&M x H&M x HOUSE 





Rurki moro, super kamuflaż dla za dużych ud oraz świetne kolory pasujące do jesiennej pogody.
BERSHKA




Czarne koszulki! W mojej szafie goszczą tylko białe, co już mi się znudziło.  A czarny wyszczupla, pamiętajcie ]:-)
SINSAY x HOUSE 







Bluzki z dłuższym rękawem, typu cienkie sweterki.
HOUSE 





Czapka beanie z ciekawym motywem lub dodatkiem, Precz z nudą!
Ta skradła moje serce - SINSAY


Ostatnim moim must havem są najmniej realne, ale chyba największe marzenie.
Air Maxy Thea x Adidasy Zx Fluxy




Co sądzicie? Czy jest na mojej liście coś, co i wy chętnie byście przygarnęły?
Buziaki! Kasia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Neska Kasia Blog , Blogger