poniedziałek, 22 maja 2017

Produkty od Saal Digital + szybka recenzja



Kochani, chciałabym zdać recenzję produktów, które dostałam do przetestowania od firmy Saal Digital. Jeśli jesteście ciekawi, czytajcie dalej!
Pierwszym produktem jest foto obraz 40x50cm na płótnie. Jakość wydruku jest świetna, kolorystyka w pełni odzwierciedla zdjęcie, które przesłałam firmie. Paczka przyszła bardzo dobrze zapakowana, bez jakichkolwiek uszkodzeń. Jestem zadowolona i cieszę się, że ten foto obraz gości na mojej ścianie.


Drugim produktem jest foto zeszyt, który zaprojektowałam (o czym nie wspomniałam wyżej) w specjalnej aplikacji firmy Saal Digital  mogłam ją stworzyć od A do Z, dzięki czemu powstała moje wyjątkowe, niepowtarzalne portfolio. Z jakości zdjęć również jestem zadowolona, kolory są świetne, pierwsza i ostatnia strona jest zabezpieczona przed porysowaniem. 10/10, tak więc z czystym sercem polecam. :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Neska Kasia Blog , Blogger