czwartek, 29 września 2016

Jesienna sesja Kingi.



Witam. Dawno mnie tutaj nie było. Niestety dałam wciągnąć się w wir wakacji, ciągłe wyjazdy i brak komputera. Na szczęście aparat fotograficzny to rzecz, która nie jest zbyt duża i mogę go zawsze zabrać ze sobą. Co z tego wynikło? Zobaczycie w kolejnym poście. Póki co zapraszam do oglądania zdjęć z przesympatyczną Kingą, która stanęła przed moim obiektywem po raz pierwszy. ;-)









  Zdjęcia starałam się zachować w tonacji jesiennej, ale mimo to lekko słonecznej.  Uwielbiam efekt poświaty słonecznej na zdjęciach. ;-)







Zdjęć wyszło naprawdę sporo, to tylko garstka z nich, którą udało mi się przerobić w ciągu dwóch dni. Jakość oczywiście popsuła się na blogu, ale niestety nie mam na to wpływu.

Jak się Wam podobają zdjęcia które zrobiłam? Osoby z Radomia zapraszam na mój FANPAGE oraz na sesje zdjęciowe!



1 komentarz:

  1. Wow, Kasiu. Bardzo ładne zdjęcia, napiszę do Ciebie w następnym tygodniu to się umówimy ;pp!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Neska Kasia Blog , Blogger