poniedziałek, 4 stycznia 2016

Cele na 2016 i reszte życia.


Cześć! Witam Was serdecznie w pierwszym poście na moim blogu z 2016 roku. :-)
Jak żyjecie? U mnie świetnie, gdyby tylko nie fakt, że jestem chora i znowu szwankują mi zatoki. Cóż, wróciłam wczoraj po udanym tygodniu u mojego chłopaka, gdzie wypoczęłam. Jestem pełna energii i gotowa do działań!

Czemu mój post ma w tytule CELE, a nie popularnie nazywane "postanowienia"? Już tłumaczę. A więc, nie jest to jakoś bardzo skomplikowane. Co roku wypisywałam na kartce postanowienia i ... A no, sęk w tym że 3/4 moich postanowień nie spełniałam, tylko przekładałam z roku na rok bez większych osiągnięć. W tym roku, kiedy już jestem dorosłą kobietą chciałabym zrobić coś, nad czym ciężko popracuję i zobaczę w końcu efekty. Jestem kobietą ambitną i dążącą do wyznaczonych sobie CELÓW.




Postanowiłam wypisać tutaj też drobne cele, które bez problemu uda mi się osiągnąć. A oto moja lista, którą zamierzam z czasem edytować i wykreślać te, które zostały już przeze mnie dokonane.


1. Myśleć pozytywnie i dostrzegać zalety nawet w najbardziej przykrych sytuacjach.

2. Być pewną siebie kobietą i uwierzyć w siebie.

3. Uczyć się regularnie, nie odkładając tego na potem.

4. Zdać maturę z satysfakcjonującymi mnie wynikami.

5. Od razu po maturze iść do pracy by zarobić na własne mieszkanie.

6. Dostać się na studia i zdobyć wykształcenie w tym, co lubię robić.

7. Być milszą dla wszystkich ludzi, doceniać bliskich i kochać jeszcze bardziej.

8, Zrobić coś ze swoim życiem i odżywiać się zdrowo.

9. Zapisać się znowu na siłownie i poprawić wygląd swego ciała.

10. Schudnąć około 15 kilogramów, ale małymi krokami.

11. Zacząć rozwijać swoją pasję i zainwestować w sprzęt. 

12. Zrobić sobie  kolejne tatuaże (3).

13. Zmienić wygląd mojej fryzury.

14. Przebić sobie chrząstkę w uchu aby mieć kolczyka.

15. Być dobrą dziewczyną, córką, wnuczką, przyjaciółką i sąsiadką.

16. Urozmaicić swoją kuchnię o kolejne przepisy.



17. Nie opuszczać szkoły tak często jak w pierwszym semestrze.

18. Przeczytać przynajmniej 3 książki, które nie są lekturami.

19. Zapisać się na prawo jazdy i je zdać.



20. A przy tym wszystkim - być sobą.



A Wam na czym najbardziej zależy w tym roku?
Buziaki, Kasia
                                                                              
kolejne posty: 
- Studniówka - poszukiwania idealnej stylizacji
- Pielęgnacja moich włosów.
- Get ready with me - czyli moja poranna rutyna.
- Skały, skały i jeszcze raz wodospad - moje fotografie

3 komentarze:

Copyright © 2016 Neska Kasia Blog , Blogger