piątek, 28 sierpnia 2015

Magia w Photoshopie, czyli before and after.

Cześć! Jest mi strasznie przykro, że wakacje niestety dobiegają końca. Przede mną stoi trzecia klasa, najważniejsza, maturalna i powiem Wam, że się nieco obawiam tego wszystkiego. Każdy mówi jaki to będzie nawał nauki, nauczyciele nie popuszczą i sprawdziany z trzech lat co tydzień. Zastanawiam się gdzie w tym wszystkim znajdę czas na przyjemności? Na pasję? Czas dla siebie? Może to tylko takie mówienie, żebym wzięła się za naukę. Mam wielką nadzieję, że nie będę miała większych problemów. :) Gdy już wiecie co u mnie, przechodzę do tytułowej części posta. Nie wiem, czy zdajecie sobie z tego sprawę, ale obróbka jest jedną z najważniejszych  "etapów" w fotografii. Oczywiście zdjęcie możemy zostawić w wersji basic (czyt. czystej, podstawowej), ale sztuką jest umiejętnie je obrobić. Ja do tej czynności używam dwóch programów - Photoshop CS6 oraz Adobe Lightroom. Z tym drugim mam rzadką styczność, aczkolwiek Photoshop to moja prawa ręka. Każde zdjęcie, które wykonam i idzie w publikację przechodzi przez kilka etapów w PS'ie. Najczęściej aby podrasować zdjęcie poprawiam kolory, wyostrzam elementy pierwszoplanowe oraz bawię się ekspozycją/światłem. Jednakże w dzisiejszym poście chciałam pokazać obróbki z wyższej półki. Często mam tak, że zdjęcie samo w sobie jest ładne, ale niestety światło,kolory czy ostrość jest strasznie zepsuta. Czasem uda mi się odratować takie zdjęcie, z czego później jestem bardzo dumna, a z czasem poddaję się, bo nie jest to na moje barki. Ja chciałabym jeszcze podkreślić, że jestem totalną amatorką pod względem Photoshopa oraz samoukiem, który uczy się na swoich błędach i filmikach na youtubie. Czas pokazać Wam kilka moich najlepszych (moim zdaniem) prac, które robią wrażenie PO.















Przepraszam, ale niektórych zdjęć nie znalazłam identycznych do porównania. Tutaj kilka których całkowicie nie mogłam odnaleźć w folderach: 








Wiem, że niektóre zdjęcia są aż za bardzo przerobione, aczkolwiek mi czasem "za dużo" się podoba i daje ciekawy wygląd.

Co myślicie?
Dziękuję za uwagę i życzę udanej końcówki wakacji!
Dobranoc, Kasia Neska.

6 komentarzy:

  1. Mój brat ma taką samą koszulkę jak ten chłopczyk. P.s. robi wrażenie przed i po. Photoshop działa cuda, ale i tak się cieszę że nie umiem się nim posługiwać :)

    Xoxo
    nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdy nie przerabiałam swojej twarzy, chyba, że tylko dodaje jakieś światło, czasem ramki, ale nic poza tym.

    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ - NOWY POST! (klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia :*
    http://oliwiaalife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać wielką różnice! Chyba ściągnę sobie tego photoshopa :)

    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia ładne i obróbki też, też czasem lubię taki efekt kolorowej trawy czy coś. Zdjęcie ścieżki w parku najlepsze!
    artcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia zawsze chciałam się nauczyć photoshopa(:
    www.imbirkowy-blog.blogspot.com
    obserwuje(:

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Neska Kasia Blog , Blogger