poniedziałek, 2 października 2017

3 DARMOWE PLANY ZAJĘĆ DO POBRANIA


Cześć Kochani! Jak przeżywacie pierwsze podrygi jesieni? Mnie niestety zaatakował jakiś wirus i źle się czuję. Pierwszy dzień roku studenckiego zleciał mi na załatwianiu potrzebnych mi spraw do stypendium, wróciłam do domu i tak cały czas siedzę w ciepłym swetrze i popijając gorącą herbatę. Postanowiłam, że jakoś wykorzystam ten czas i zaprojektowałam dla Was 3 darmowe* projekty Planów Zajęć. Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu i choć trochę pomogą w organizacji tego roku szkolnego. Chętny/a? Czytaj dalej!


Oczywiście, każdy z tych projektów jest jak najbardziej darmowy i możecie je pobrać do celów własnych, aczkolwiek byłoby mi miło gdybyście zostawili jakiś komentarz, czy coś w tym stylu :-) . Jeśli chcielibyście użyć je na własnych blogach, czy też stronach to bardzo proszę o oznaczenie tam mojego bloga www.neskakasia.blogspot.com.

Projekt 1:

Lepsza jakość do pobrania TUTAJ

Projekt 2:


Lepsza jakość do pobrania TUTAJ

Projekt 3:


Lepsza jakość do pobrania TUTAJ


Mam nadzieję, że się podobają.
(Jeśli chciałbyś plan zajęć spersonalizowany, który będzie tylko dla Ciebie, śmiało, pisz wiadomość prywatną!)
Do następnego, buziaki, Kasia!

5 komentarzy:

Copyright © 2016 Neska Kasia Blog , Blogger