piątek, 4 marca 2016

Recenzja taniej pomady do brwi - VIPERA


Cześć! Powracam do blogowania, mam już przyszykowanych kilka postów. ;-) Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją taniej pomady do brwi firmy Vipera. Kupiłam ja w grudniu 2015 roku i testowałam ją przez około 3 miesiące, by dzisiaj móc ją Wam polecić. Ale od początku.



Nazwa produktu: Ja nazwałam ja pomadą, ponieważ przypomina mi tą o wiele droższą z Inglota pod względem konsystencji. Jednak dokładnie produkt nazywa się Vipera Mineral Liner.

Dostępność: Produkt kupiłam w Galerii Handlowej na osobnym stoisku z produktami Vipery. Z tego co się orientuję nie dostaniecie jej w żadnej drogerii, aczkolwiek możecie zamówić ją na jednej ze stron internetowych typu Kosmato.pl, czy oficjalnej stronie Vipery.

Wybór: Liner do brwi jest dostępny w 6 kolorach. Ja mam swój w odcieniu numer 3, gdyż pasuje on do prawie każdego typu urody i jak dla mnie - jest najbardziej naturalny. 




Cena: Cenowo jest naprawdę przystępny i chyba na każdą kieszeń. Kosztuje około 13 złotych z groszami, ale starcza na bardzo długo, co opiszę w kolejnej linijce. 

Wydajność: Jak już wspominałam mam go około trzech miesięcy i maluję nim brwi niemal codziennie. I tak większość produktu pozostawiam na dłoni, ponieważ go na niej blenduję, aby uzyskać efekt od najjaśniejszego odcienia do najciemniejszego w zewnętrznym kąciku.  Opakowaniem jest malutki słoiczek, ale w ciągu 3 miesięcy zużyłam może 1/3 tego, co w nim się znajduje. 


Trwałość: Produkt jest super trwały! Naprawdę! Jestem w szoku, że za 13 złoty dostajemy taką świetną rzecz, która pozostaje na naszych brwiach cały dzień bez naruszenia. Kiedy blenduję go na dłoni mam później wielki problem z domyciem jej, muszę mocno trzeć, aż moja ręka robi się czerwona. Tak więc 11/10!  Polecam! 


Aplikacja: Do linera dołączony jest pędzelek. Nie jest zbyt precyzyjny, ale po pewnym czasie użytkowania doszłam do wprawy i nie wyobrażam sobie rysowania brwi innym pędzelkiem. Jest dość płaski dzięki czemu możemy wyrysować dolną i górną część brwi, aczkolwiek po odwróceniu go możemy spokojnie wypełnić wszelakie ubytki. Tak więc dołączony w zestawie aplikator jest całkiem w porządku. Co do konsystencji - jest ona żelowo - kremowa, z łatwością nakłada się na brew i do tego łatwo dozować kolor. Dzięki niej włoski utrzymują się na swoim miejscu przez bardzo długi czas.

 Plusy: 
+ Opakowanie, wygodne, można je później wykorzystać
+ Konsystencja
+ Aplikator - po wykończeniu produktu można go używać do malowania ust
+ Cena
+ Trwałość
+ Wydajność

Minusy:
- Dostępność
- Aplikator

(Aplikator umieściłam w plusach i minusach, gdyż jest dobry, ale trzeba nauczyć się nim obsługiwać)

Ogólna ocena: Bardzo lubię używać tego produktu, malowanie brwi zajmuje mi mało czasu i robię to z łatwością uzyskując zadowalający mnie efekt końcowy. Bardzo zachęcam do wypróbowania go za tak niewielką cenę.  












Buziaki, Kasia

16 komentarzy:

  1. Super! :)
    Może powiększ trochę czcionkę bo za mała :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mogę. Cały czas edytuję post, a czcionka jest ta sama. :(

      Usuń
  2. Wow świetny efekt na brciach! Szkoda tylko ze produkt nie jest dostępny stacjonarnie :/
    Btw. Masz cudowne brwi *-*

    www.to-i-owo-nietypowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowity efekt!
    Nigdy za bardzo moje brwi mi się nie podobały, nie ważne jaki by nie miały kształt. Może po wypróbowaniu tego produktu coś się poprawi..
    Świetna recenzja!

    http://xdowhatyoulove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo długo nie miałam brwi, które by mi się podobały. Dopiero od niedawna potrafię im nadać ładny kształt :) Bardzo się cieszę, że go wypróbujesz! Dziękuję, na pewno do Ciebie wpadnę :P

      Usuń
  4. Wow! Świetne podkreślenie brwi! :) Jak tylko skończy się mój aktualny produkt może skuszę się na Viperę :)
    PS. Z tego co wiem Viperę można było dostać swego czasu w SuperPharmie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. całkiem nieźle podkresla brwi
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. O wow efekt suuper!:))

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Neska Kasia Blog , Blogger